maandag 22 augustus 2011

Niet meer elke drie weken!


Kan er maar niet genoeg van krijgen die ooievaars!
Hier gezellig met z'n twaalven.
Vandaag had ik eigenlijk aan het infuus gemoeten maar de chemokuur zal met een week worden uitgesteld. En zal vanaf nu voorlopig elke 4 weken gaan plaatsvinden. Niet omdat m'n bloed niet in orde is. Hoe het met mijn bloed is hoor ik één dezer dagen pas, maar omdat ik tussen de chemo's door niet meer voldoende herstel. De moeheid is erger en erger aan het worden, zo erg zelfs dat ik soms te moe ben om een potje thee voor mezelf te zetten. Fysiek en mentaal kon ik de snelheid waarmee de chemo's elkaar opvolgen niet meer bijhouden. De tijd tussen de chemo's is bedoeld voor een zekere kwaliteit van leven. De vermoeidheid nam die kwaliteit van leven steeds meer van me af. Ook zal de oncoloog de sterkte van de chemo met een kwart verlagen. Samen met de lagere tussentijd hoopt hij dat het voor mij weer beter vol te houden is. Hij is vol vertrouwen dat dit geen negatieve gevolgen heeft op de kanker. De krimp van de tumoren was dusdanig dat er voldoende speling is.
Ik ben heel erg opgelucht met dit besluit want zag de a.s. opname haast niet meer zitten. Het wordt dus nu volgende week chemotime.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten