vrijdag 25 februari 2011

De chemo is aangeslagen!!!!

Ja lieve lezers, de chemo is aangeslagen! Sommige tumoren zijn zelfs kleiner geworden. Dat betekent dus dat ik wat tijd koop met de behandeling. Een enorme opluchting!!!
Van deze chemokuur mag ik in ieder geval nog drie keer krijgen en heel misschien als het hart het nog steeds kan volhouden, nog 2 keer meer. Maar dan stopt deze chemo omdat die anders teveel schade aan het hart gaat toebrengen. Ik krijg dan een chemopauze!
Lekker tijdens de zomerperiode, om dan vooral leuke dingen te gaan doen. Vervolgens afhankelijk van hoe snel tumoren weer gaan groeien, terugkomen of er bij komen, ga ik met chemokeur nummero 2 beginnen. Hierbij moeten we dus denken in maanden, niet jaren zoals we allemaal wel het liefst zouden willen en hopen. Maar toch, ik doe het dus allemaal niet voor niets, het vreselijke misselijk zijn, het moe zijn en al die andere bijwerkingen en ongemakken. Ik doe het ergens voor!
VOOR EXTRA TIJD!

1 opmerking:

  1. Lieve Petra,
    Wat fijn dat de chemo aanslaat en je wat extra tijd gegund is. Je verdient het,zo dapper als je bent. Knuffel Conny

    BeantwoordenVerwijderen