vrijdag 1 april 2011

Geen doxorubicine meer, maar wel een kleine pauze

Mijn hartpompcapaciteit is maar gestegen van 42 naar 44%. Ik kan dus niet doorgaan met de kuur doxorubicine, die ik anders vandaag zou hebben gehad. De kuur die zo goed was aangeslagen en waarmee ik toch een aantal maanden meer tijd zou gaan kopen. Gisteren sprak ik mijn oncoloog al even en er was sprake van dat er snel met de tweede keur zou worden begonnen. Ik schrok hier heel erg van en was nogal teleurgesteld. Dus omdat ik nog niet een echte chemopauze heb gehad, de afgelopen 5 weken stonden alleen maar in het teken van ziek zijn, heeft het oncologisch team vandaag besloten mij de maand april even rust te gunnen. Ik kan dan een chemopauze houden voordat begonnen gaat worden aan de 2e kuur. Deze kuur zal vooral de blaas aanvallen maar is niet schadelijk voor het hart. Tijdens mijn 'officiële' chemopauze kan ik even van alles bijkomen en leuke dingen doen. Leuke dingen gaan doen en even geen ziekenhuisgedoe! Wat een heerlijk vooruitzicht
Morgen is de start, dan ga ik naar de Matthäus Passion. Wim heeft kaartjes geregeld. Wat een mooi begin!
BachAgenda Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten