zaterdag 31 maart 2012

Els en Hans

Maandagochtend 26 maart heb ik het verschrikkelijk nieuws ontvangen dat die zondagnacht de levenspartner van mijn vriendin en buddy Els (Zandveld), Hans op 72 jarige leeftijd compleet onverwacht aan een hartinfarct is overleden. Els is behalve al zo'n 20 jaar een vriendin van me ook één van de buddy’s. Ik kan altijd een beroep op haar doen!
Voor mij ook onvoorstelbaar dit nieuws. Ik kan het haast niet geloven. Verleden week woensdag zaten ze hier nog met z'n tweetjes op de bank. Als ik Els zag, zag ik ook altijd Hans. Sinds ik ziek was bracht hij haar altijd naar me om te buddiën en haalde haar weer op of hij bracht haar naar het ziekenhuis als ik daar was en ze op visite wilde komen. Als hij haar weer ophaalde kwam hij ook altijd gezellig nog even binnen zitten bij me. De grote stille kracht sinds 7 jaar achter Els, eindelijk de goede man gevonden en dan ineens dit. Zo uit het niets. Ik dacht echt dat die 2 saampjes 100 zouden worden. Allebei begin 70 en nog zo vitaal en vol plannen.
Els is eigenlijk samen met Hans buddy want ze tekende altijd in als ze kon en dan was Hans weer chauffeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten