zondag 2 januari 2011

Een goed voornemen....

Een goed voornemen nemen heeft mij jarenlang niet echt bezig gehouden. Maar nu heeft het ineens een hele andere betekenis gekregen. Een goed voornemen is niet langer iets wat ik een beetje vrijblijvend neem, maar iets wat nu alles met mijn levensverwachting te maken heeft. Misschien kan ik beter zeggen: mijn voornemen,  mijn wens, mijn doel, mijn streven,  mijn goal voor 2011 is. Dus afgelopen Oud & Nieuw om twaalf uur sprak ik het volgende goede voornemen uit:  
“Ik ga het aankomend Oud & Nieuw ook vieren!”
En dat gaat lukken met al die fantastische lieve mensen om mij heen. Wat 2011 mij gaat brengen kan ik nog allemaal niet overzien. Het zal niet makkelijk zijn,  een voorproefje heb ik al gehad. Maar wat het vooral ook zal brengen zijn al die fijne, mooie, lieve, tedere, verrassende en goede momenten. En daar ga ik van genieten!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten